مطالب آموزشی در حوزه کسب و کار

اموزش کسب و کار و مطالب حوزه بیزنس انلاین

مطالب آموزشی در حوزه کسب و کار

اموزش کسب و کار و مطالب حوزه بیزنس انلاین

  • ۰
  • ۰

از زمان ظهور سایت های بزرگ تجارت الکترونیکی مبتنی بر اینترنت ، رشد خرید آنلاین بصورت نمایی بوده است ، با افزایش چشمگیر تعداد مشتریانی که خرید اینترنتی و نه فروشگاهی را انتخاب می کنند. بسیاری از خرده فروشان سنتی نیز این روند را دنبال کرده اند ، در حال حاضر اکثر مغازه ها دارای یک وب سایت تجارت الکترونیکی اختصاصی هستند که مشتریان می توانند از طریق آن ، از مارک های خیابان های بالا گرفته تا موسسات خیریه خریدهای اینترنتی انجام دهند. حتی مارک هایی که دیگر در خیابان های بزرگ وجود ندارند اغلب به صورت آنلاین در دسترس هستند. با شکوفایی خدمات جدید مانند کلیک و جمع آوری در اینترنت ، در اینجا برخی از دلایل بهتر بودن خرید آنلاین از خرید در فروشگاه آورده شده است.یکی از معروفترین فروشگاه های اینترنتی که همه ما از ان خرید کرده ایم دیجی کالا است . 

 


هیچ رازی نیست که بیشتر فروشگاه ها سهام آنلاین بیشتری نسبت به مکان فیزیکی خود دارند. با توجه به ظرفیت انبارها و محدودیت های فضا در فروشگاه های محلی ، اغلب می توانید به طیف بسیار گسترده تری از محصولات به صورت آنلاین دسترسی داشته باشید و دکمه های جستجو حتی یافتن کالاهایی را که می خواهید در کمترین زمان ممکن حتی راحت تر می کند.

اگر در یک شهر کوچک یا منطقه ای بدون منطقه خرید محلی بزرگ زندگی کنید ، دسترسی به محصولات بیشتری از مارک های خاص بصورت آنلاین بسیار مهم است. نه تنها این ، بلکه بسیاری از فروشگاه ها موارد انحصاری آنلاین را ارائه می دهند که در فروشگاه ها موجود نیست ، و شما را به خرید کالاهای ویژه و محدود از اینترنت ترغیب می کند.

 

تخفیف ها و کدهای کوپن
اگرچه اغلب یافتن بن کارت داخل فروشگاه به ندرت اتفاق می افتد ، مگر اینکه فروشگاه میزبان یک رویداد ویژه باشد ، بسیاری از خرده فروشان مقدار زیادی تخفیف و کد کوپن را برای استفاده آنلاین به عنوان بخشی از تبلیغات بازاریابی خود ارائه می دهند. بسیاری از وب سایت های شخص ثالث ، از جمله کارشناس خرید آنلاین ، کدهای کوپن منحصر به فردی را ارائه می دهند که می تواند به جای فروشگاه از طریق اینترنت استفاده شود. علاوه بر این ، وب سایت ها اغلب فروش و تخفیف انحصاری بیشتری نسبت به فروشگاه های فیزیکی دارند و ممکن است شما بتوانید محصولی را که در فروشگاه تخفیف نخورده است با قیمت بسیار ارزان تری به صورت آنلاین پیدا کنید. سپس می توانید این محصولات را از فروشگاه محلی خود تحویل گرفته یا به خانه خود تحویل دهید.

اینترنت همچنین میزبان بسیاری از وب سایت های تخفیف دار و خرده فروشان شخص ثالث است که کالاها را با قیمت های کمتری ارائه می دهند ، به این معنی که شما می توانید همان محصول را با کسری از ارزش خالص آن پیدا کنید. این امکان دسترسی و توانایی بسیار گسترده تری در یافتن آخرین معاملات و تبلیغات به مشتریان می دهد.

 

تحویل در خانه
اگر کالاهایی را از فروشگاه های فیزیکی سفارش می دهید یا تصمیم به خرید در فروشگاه دارید ، باید هنگام عرضه کالا یا ورود به فروشگاه انتخابی خود ، یک سفر اضافی به فروشگاه مورد نظر داشته باشید. با این حال ، یکی از بهترین عناصر خرید اینترنتی این است که شما می توانید محصولات را مستقیماً به خانه یا صندوق پستی تحویل بگیرید ، که گزینه خوبی برای افرادی است که آدرس خانه ندارند مانند پرسنل نظامی. این امر خرید اینترنتی را بسیار راحت تر می کند زیرا شما به راحتی می توانید کالای مورد نظر خود را از هر مکانی پیدا کنید و - با گزینه هایی مانند تحویل همان روز یا روز بعد - این را به درب منزل تحویل دهید. این برای افرادی که به سختی راه می روند یا معلولیت دارند که به آنها اجازه نمی دهد تا به طور منظم و منظم به مغازه ها بروند ، بسیار مفید است.

اکثر شرکتهای موجود در اینترنت اکنون حتی آدرسهای داخل انگلیس را بصورت رایگان ارائه می دهند ، به این معنی که دیگر نگران هزینه های اضافه شده برای خرید خود نباشید و در عین حال در هزینه حمل و نقل به یک مکان فیزیکی نیز صرفه جویی کنید.

تحویل در منزل نیز بازگشت را از همیشه آسان تر می کند زیرا تمام آنچه شما باید انجام دهید این است که یک فرم پستی را پر کنید و بسته خود را از اداره پست محلی خود ارسال کنید ، جایی که پس از آن بازپرداخت شما به حساب بانکی شما تحویل می شود.

 

صرفه جویی در زمان
راحت ترین جنبه اینترنت ، صرفه جویی در وقت آن است و خرید آنلاین را برای افرادی که سبک زندگی شلوغ آنها باعث می شود به طور منظم از خیابان های بزرگ بازدید نکنند ، مناسب می کند. به جای اینکه ساعت ها به مرور چندین فروشگاه بپردازید ، می توانید محصولات را با چند کلیک آنلاین خریداری کنید.

این روند همچنین طی سالهای اخیر با تغییراتی سریعتر شده است: افزودن دکمه های خرید سریع که به دارندگان حساب اجازه می دهد محصولات را با یک کلیک خریداری کنند. جزئیات حساب خودکار به طوری که کاربران مجبور نباشند هر بار که خرید می کنند مشخصات خود را پر کنند. و توانایی جدید رایانه ها برای ذخیره اطلاعات شما در پایگاه داده آنها.

در مجموع ، این بدان معناست که کل مدت زمانی که شما برای خرید صرف می کنید به ثانیه کاهش می یابد. اگر بلافاصله به محصولات خود نیاز دارید ، اغلب گزینه های تحویل با هزینه اضافی مانند تحویل همان روز یا روز بعد نیز وجود دارد.

 

24/7 خرید
یک عامل بسیار سودمند برای بزرگسالان شاغل ، امکان خرید 24 ساعته در روز و 7 روز هفته است. جایی که یک بار باید تا آخر هفته صبر می کردید یا برای خرید محصولات مورد نیاز خود پس از کار عجله می کردید ، اکنون هر زمان که بخواهید این محصولات را در نوک انگشتان خود خواهید داشت. به جای اینکه برای بازدید از یک مرکز خرید تا روز تعطیل خود صبر کنید ، اکنون می توانید از هر زمان که بخواهید از اینترنت به فروشگاه ها دسترسی داشته باشید

 

روز یا شب

اگرچه اغلب هنوز محدودیتی در خدمات مبتنی بر منابع انسانی مانند عملکرد گپ زنده و محدودیت در تحویل روز بعد وجود دارد ، در بیشتر موارد ، فروشگاه های تجارت الکترونیکی اکنون کاملاً 24/7 فعال هستند و به شما امکان می دهد هر زمان که بخواهید محصولی را خریداری کنید.

 

از مراکز خرید پرهیز کنید
اگر هرج و مرج مراکز خرید را ناراحت کننده می دانید ، اکنون می توانید از مراکز خرید به طور کامل با توانایی خرید محصولات آنلاین جلوگیری کنید. این نه تنها برای افرادی که ممکن است مراکز خرید استرس زا و گمراه کننده باشد ، مانند مراکز دارای مشکلات بهداشت روانی یا اختلالات پردازش حسی ، سودمند است ، بلکه به این معنی است که شما می توانید از هر مکانی خرید کنید. این یک فرصت عالی به خصوص در جشنواره های بزرگی مانند کریسمس است که در آن مراکز خرید مملو از جمعیت می شوند و ممکن است موجودی موجود در فروشگاه کاهش یابد.

علاوه بر این ، هنگامی که در یک مرکز خرید هستید ، خرید خود به خود غیرضروری آسان تر است. با این وجود ، هنگام خرید آنلاین این نگرانی کمتر می شود زیرا می توانید کنترل بیشتری روی پولی که خرج می کنید داشته باشید و حواس پرتی های کمتری وجود دارد که شما را از خرید فقط آنچه که نیاز دارید باز دارد.

 

آنچه می خواهید بیابید
آیا تا به حال برای خرید اقدام کرده اید و به سختی تلاش کرده اید که دقیقاً آنچه می خواهید را پیدا کنید؟ اکنون به دلیل دسترسی آسان به اینترنت ، این مسئله برای مصرف کنندگان مطرح نیست. با استفاده از فروشگاه های تجارت الکترونیکی ، در حال حاضر سریع و آسان می توان صدها محصول را در عرض چند ثانیه جستجو کرد تا دقیقاً آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. با اضافه شدن توابع جستجو در فروشگاه های تجارت الکترونیکی و موتورهای جستجو مانند Google و Bing ، اکنون می توانید محصولات و فروشندگان محصول مورد نظر خود را بدون نیاز به مرور مکان های احتمالی که ممکن است دقیق نداشته باشند ، پیدا کنند. موردی که شما آرزو می کنید. به عنوان مثال ، اگر به دنبال یک "لباس سیاه کوچک" هستید ، اکنون می توانید این را در موتور جستجو تایپ کنید و صدها نتیجه را در عرض چند ثانیه بدست آورید.

 

اطلاعات بیشتر
توضیحات محصول روی کالاهایی که می خرید همچنین تصویر دقیق تری از خود محصول نسبت به برچسب های موجود در فروشگاه است. به عنوان مثال ، اگر می خواهید در مورد اصول اخلاقی شرکت مورد نظر اطلاعات بیشتری کسب کنید ، می توانستید به تمام این اطلاعات بصورت آنلاین دسترسی پیدا کنید ، جنبه ای که به طور معمول نمی توانستید در فروشگاه ها پیدا کنید. همچنین می توانید از طریق تجربه واقعی مشتری ، بررسی آنلاین را در فروشگاه های تجارت الکترونیکی پیدا کنید یا سایت هایی را مرور کنید که کیفیت محصول مورد نظر را به تفصیل شرح می دهند. این می تواند به شما اطمینان دهد که محصول از دید دیگران از کیفیت خوبی برخوردار است. این اطلاعات چیزی است که شما ممکن است همیشه در فروشگاه های فیزیکی قادر به دسترسی به آن نباشید ، تنها در تصمیم گیری در مورد کیفیت و مناسب بودن محصول فقط به بینایی و دیدگاه شخصی خود اعتماد می کنید.

 

انواع گسترده ای از مارک ها
نه تنها این ، بلکه تعداد زیادی از مارک های آنلاین وجود دارند که فروشگاه فیزیکی ندارند و یا توانایی خرید آن را ندارند. به عنوان مثال ، اگر در یک شهر کوچک زندگی می کنید ، ممکن است فقط به مارک های بزرگتر دسترسی داشته باشید تا شرکت های مستقل که ممکن است مورد توجه شما باشند ، اما در شهرهای بزرگ فقط مکان های شاخصی دارند. بسیاری از مارک های کوچکتر نیز وجود دارند که به عنوان فروشگاه های تجارت الکترونیکی فقط بصورت آنلاین وجود دارند ، مانند خرده فروشان مستقل و فروشندگان صنایع دستی ، که می توانند کالاهای منحصر به فرد و منحصر به فردی را برای شما فراهم کنند که نمی توانید در خیابان بزرگ پیدا کنید. با خرید آنلاین ، می توان از خرده فروشان کوچکتر پشتیبانی کرد که ممکن است بدون بستری که اینترنت قادر به ارائه آن است ، دست و پنجه نرم کنند.

اگر به فکر انشعاب از فروشگاه های فیزیکی هستید ، با داشتن طیف گسترده ای از مارک ها و محصولات به راحتی و راحتی ، زمان بهتری برای این کار وجود ندارد. از امکان فروشگاه های مستقل برای شکوفایی بدون سرمایه گذاری در مکان فیزیکی ، تا امکان دسترسی به ارزان ترین و در دسترس ترین معاملات ، اینترنت مزایای گسترده ای را برای مصرف کننده فراهم می کند که می تواند نحوه خرید شما را به سمت بهتر تغییر دهد.

  • ۰۰/۰۳/۲۲
  • جنگل

چرا خرید اینترنتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی